2013. július 29.

#11 Niall Horan - Szeretem (kérésre+18,Timinek)


- Harry te nem vagy normális! - kiabáltam oda neki nevetve. Egy hatalmas szikláról készült leugrani a vadul hullámzó tengerbe. A sós víz kíméletlenül nyaldosta a homokot, néha-néha a lábamat is körülölelve.
- Timi nyugi van! Tudom mit csinálok. - kiáltott vissza, majd elnevette magát. A mellettem lévő szőkeséget figyeltem, aki kuncogva kémlelte barátját, majd pillantása rám szökött. Kék szemei boldogan csillogtak szája mosolyra húzódott. Felelsz vagy merszezünk, a srácokkal itt Ausztrália partjain, ahol ma éjjel sátorokban fogunk aludni. Harry kapta azt a feladatot - még így az elején - hogy ugorjon le a szikláról. Elég veszélyes, de azt mondta, hogy megcsinálja 'egyszer élünk' alapon.
- Wááá! - kiáltott miközben elvetődött a kőről és a mélybe vetette magát. Hatalmas bombával érkezett a vízbe, majd néhány másodperc múltán feljött a felszínre. - Ez kurva jó volt! - ordította majd 'hú'-hogott egyet. Mindannyian nevetve ráztuk a fejünket, majd meg sem várva míg kiúszik a partra elmentünk és visszaültünk a plédekre. Lassacskán Harry is beért minket, és miután magára terített egy törülközőt megpörgette az üres sörös üveget, amibe nem rég még sör volt. Pörgött-pörgött aztán megállt. Pont nálam. valahogy éreztem, hogy én leszek a soros..
- Mersz vagy mersz? - kérdezte a göndör fiú felhúzott szemöldökkel, ami mindenkiből nevetést váltott ki.
- Nem sok lehetőséget adtál Styles. -  vigyorogtam rá. Csak lazán megvonta a vállát és kérdően tekintett rám. - Merek. -
- Szuper! Ma este Niall hálótársa kell hogy legyél, egy elhagyatott partszakaszon. - kacsintott rám, mire kikerekedett szemmel néztem rá. Mindenkinek nyilvánvaló a tény, hogy Niallel bejövünk egymásnak. Csak mi nem akarjuk elrontani a több éves barátságunkat, ráadásul a menedzser sem nagyon díjazná, ha összejönnénk, így elnyomjuk az érzéseinket és barátként viselkedünk egymással, habár néha egy-egy csókot vagy hosszan tartó ölelést lopunk egymástól.
Pillantásomat a szőke hajú egyedre vetettem, aki elpirulva, de mosolyogva játszadozott a homokkal. Megérezhette, hogy nézem, mert vetett rám egy félpillantást, de ettől csak még jobban zavarba jöttem.
 Így történt hát, hogy most egymás mellett fekszünk és beszélgetünk. Hirtelen csend állt be közöttünk, habár nem éreztük kínosan magunkat miatta.
- Kérdezhetek valamit? - fordult felém, én pedig bólintottam. - Lefeküdnél velem? - kérdezte, mire nekem szemeim kétszeresére nőttek és meglepődve vetettem rá pillantásom. Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen kérdést bevállal, de ez szerintem a pár pohár koktélnak tudható be és az egy üveg tequilának ami elfogyott, na meg a sörök is voltak..
- Niall most ezt miért.. ? - ráztam meg a fejem értetlenül.
- Hát csak a kíváncsiság hajt. Tudod most jó kedvem van és hát csak úgy hirtelen kérdés volt. - nem értettem most ezt a magyarázat félét, de mindegy.
- Öhm hát oké. -
- De, ha bepróbálkoznék hagynád magad? - tett fel egy újabb kérdést. Igazából borzasztóan vágytam rá már nagyon régóta.
- Próbáljuk ki. - kacsintottam rá. Megleptem eme kijelentésemmel, habár nem habozott, egyből felém kerekedett és csókolni kezdett. Simogatott ott ahol ért, puha ajkai bebarangolták egész testem. Gyengéden kezdet lehúzni rólam az apró kis toppot, felültem, hogy könnyebb legyen megszabadulni tőle. Beharapta alsó ajkát, amikor végig nézett testemen, amit már csak egy apró francia bugyi és melltartó borított. Egyik kezét levezette melleim között, egészen a hasam aljáig, majd ott megállt és a szemembe nézett. Kábultan adtam meg neki az engedélyt egy apró bólintás kíséretében. Hosszú puha ujjai gyengéden simítottak végig nőiességemen, bugyin keresztül. Hangos sóhaj hagyta el ajkaim, hiszen rettenetesen jól esett az, amit tett.
- Úgy látom tetszik, és ez mennyire fog? - kérdezte pimaszan, majd félretolva az apó ruhadarabot, megéreztem magamban egyik ujjár. Nyögéseim talán az egész környéket bejárták, a sátorban egyre forrósodott a hangulat. Kis idő múlva még egy ujja csatlakozott. Majd még egy. Vonaglottam alatta és száz meg száz sóhajok törtek fel belőled.
- Niall.. Ahh, mindjárt. - nyögted, pár másodperc múlva pedig ujjai köré élveztem. Kicsit pihegtem, majd átvettem az irányítást. Felé kerekedtem és testének minden apró pontját elleptem nedves puszijaimmal. Láthatóan nagyon tetszett neki, vagyis testének reagálásából ezt szűrtem le. Boxerét hamar eltávolítottam róla. Kezembe vettem már akcióra készen álló büszkeségét, és dolgozni kezdtem rajta a kezemmel. Közben a hasát, valamint mellkasát csókokkal hintettem. Amikor már éreztem, hogy közel van, abbahagytam. Rögvest felhúzott magához, gyorsan megszabadított a fehérneműmtől, majd ismét én kerültem alulra. Kezét enyémre kulcsolta, arcát pedig a nyakamba temette.
Gyengéden hatolt be.
Hihetetlenül jó volt ennyire közel érezni magamhoz, látni, hogy örömöt okozok neki fenomenális élmény volt.
Teste verejtéktől csillogott, ajkai kissé felduzzadtak, szemei csillogtak, haja kócos volt.
Csodás érzés volt.
Szeretem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése